Kuidas mul õnnestus Pärnust täiuslik puhkus leida

Sandra kirjutab, et:

Tavaliselt õnnestuvad nii hästi üritused, mis juhtuvad ekspromt ja ilma suurema läbimõtlemiseta ning kuigi mul on sellel suvel uue eluetapi ehk töölkäimise tõttu väga tight graafik ja ma teadsin täpselt, millal ja kuidas me Pärnusse sõidame ja mis me seal teeme ja kus käime, siis õnnestus ikkagi see puhkus sajaprotsendiliselt. Asi oli ilmselt selles, et kokku oli sattunud täpselt sarnase irooniatasemega veiniarmastavad inimesed, kes olid valmis selle paari päeva jooksul loobuma igasugusest mõistliku hulgaga toitumisest ja tegema justnimelt seda, mille järele soov on ja enamasti oligi see lebo meie ööbimispaigas, P imekaunis kodus.

P8080052iÕde korjas mu laupäeval töölt peale kui olin lõpetanud oma töö”nädala”.  Talle istus autosse üks üsna sooda ja rääbakas reisikaaslane, kes palus terve tee ilma raadiota sõita, sest oli just pool päeva valge šokolaadiga ühte sama lauset ca 400 korda kirjutanud ja natuke ära keeranud. Ma kujutasin ette, et saabun Pärnusse, käin pesus, söön veidi sushit (mille tellisime nutikalt ette juba maantee peal olles, sest linnas toimus ju suve suurüritus, aga samas mitte nii väga nutikalt, sest arvatava pooletunnise ooteaja asemel anti meile valmistusajaks poolteist tundi), võtan võibolla ka klaasike veini ja palun end viisakalt vabandada ja lahkun unemaale. Päris nii ei läinud, sest seltskond oli liiga hea, sama võib öelda ka veini kohta ja nõnda väljusime me H-ga teadmata kellaajal ranna suunas, et ka see suur ja uhke lava oma silmaga üle vaadata. Õde ja P jäid meist veel verandale, ainsaks nõudmiseks, et tagasitulles võiks meil veel veidi veini olla. Samuti jäid maha teismelised, kellele me lahkelt tahtsime pakkuda eluvõimalust meiega kondama tulla, aga nemad hoopiski ei olnud üldse asjast huvitatud.

Järgmisel hommikul olime õega totaalselt maas. Samas peale teatavat turgutust, pikka hommikuund ja liitrite viisi kohvi, olin valmis asuma oma pikalt väljareklaamitud missioonile P-le üks kook teha, mis on nüüdseks saanud juba traditsiooniks ja mispõhjusel on tema imeilusasse kööki aastate jooksul kogunenud mikser, koogivorm ja muu selline riistvara. Seekordseks teemaks oli želatiiniga töötamine ja tulemus oli enam kui rahuldav – suvine jogurtikook meie aia vaarikatega ja Hiiumaa metsade mustikatega.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Õhtu jooksul liitus meiega minu kauaigatsetud kursaõde J ja kuna me ülejäänud olime juba väga kaua kudenud, maganud ja söönud häid sööke, ent palju, siis tundsime vajadust end liigutada ehk siis randa minna kokteili otsima. Sunseti lounge oli päris ideaalilähedane kui välja arvata see, et kohviku kõlaritest tuli täitsa mõnus muusika, aga kuskilt ranna pealt või Sunseti teiselt korruselt paugutas jätkuvalt mingi tümakas.

Teisel ööl magasin muidugi märksa tervislikumat und ja ärkasin imelisse esmaspäeva, mille algus ei pakkunud jätkuvalt ühtegi kohustust, vaid ainult üha tõusvat päevatemperatuuri. Kell 11 maabusime kõik Supelsakstesse, et end taaskord lolliks süüa, sest hommikunälg on teatavasti hirmus asi, aga igatsetud pärissööki sai sealt alles keskpäevast, seega pidime kõigepealt ohtra pirukalauaga leppima selleks, et kohe ka suured söögid võtta. Kusjuures see oli viga, mida tegin selle kohaga juba teist korda elus.

Supelsakste kitsejuustukas

Ahjaa, meiega liitus brunchile kaks ääretult kena daami ka.

Pärnuvisiidi lõpetas üsna puhkusekohane jäätise(kokteilide)manustamine rannapargis. Sest ei oldudki juba kurguauguni toitu täis. Mõne puhkusega on lihtsalt nii, et oled koju jõudes hirmus väsinud, teised jälle pakuvad täpselt õiges koguses elamusi ja kvaliteetaega, et end tõeliselt puhanuna ja saavutatuna tunned. Õnneks on tänu heale õele olemas igavesti võimas fotograafia kaadervärk, tänu millele on nüüd olemas tänuväärne pildimaterjal sellest seiklusest kui seikluseks saab lugeda lihtsalt vaba ja meeldivat kulgemist. Ma tõesti ei jõua ära oodata, millal tagasi saan.